Wednesday, June 13, 2012

Meie klassi õpilaste suveluuletused

Suvi on käes!
Lehmad ja pullid möllavad kõigest väest.
Kool saab nädala pärast läbi -
õnneks mul ei ole häbi,
sest kolmas klass saab kohe läbi.
Puu otsast kukub alla käbi,
Õnneks suvi ei ole veel läbi.
Suvevaheaeg on alles ees…
        ***
Käes on kaunis suvi
Katusel istub tuvi.
Lõpuks algas suvepuhkus,
Lastel on nüüd suur-suur puhkus.
Ujumas nüüd käivad kõik
Ja lastel on nüüd rõõmus hõik.
       ***
Suvel saab maasikaid süüa
Ja vaarikaid müüa.
Me põue paistab päike,
Vahel tuleb äike.

Suvi on mõnus aastaaeg,
sest ei ole paastuaeg.
Ujuma saab minna
ja külastada linna.
        ***

Käes on suvi
ja lendavad tuvid.
Kõnnin randa,
Kuid saabas hõõrub kanda.
Küll on rannas ilus ilm,
aga eemalt tuleb vihmapilv!
         ***
Viikingite külas ma ei ole käinud,
Aga silti tee pealt olen näinud.
Sellel suvel unistus on sinna minna,
Siis kui sõidan Tallinnasses – Eesti pealinna.

Arvan, et seal on üks linnus,
Mis on väga tugev kindlus.
Vaenlastele silmas oli pinnuks,
Siiski vallutamata jäi see linnus.
       *** 
Suvel lähen maale
ehk siis Saaremaale.
Ujun päevast-päeva
mere lainetega kaasa.
Jäätist süüa on tore,
Aga raha mul pole.
       *** 
Naljaluuletus
Suvel lähen maale,
Sealt otse praamiga Saaremaale.
Seal ma söön moosisaia,
Minu tüdruk on Kaia.
Siis me sööme jäätist,
turult peame ostma väetist.

         ***
Linnud  sidistavad valjult,
Meil on vaja jäätist palju.
Kuum on meil!
Nii kuum on meil!
Appi!Appi! Oih! Mull-mull!
Vaevu saime veest ta kätte.
       ***
Suvi on käes
Meile rõõmu see teeb.
Saab suvel puhata,
Telgis olla ja ujuda.
Sügisel aga uuesti kooliteele!

No comments:

Post a Comment